Kamis, 26 November 2015

Diet Untuk GERD - Belajar Apa yang Anda Boleh Makan

Diet Untuk GERD - Belajar Apa yang Anda Boleh Makan

Adakah anda sedar bahawa 95 juta orang di Amerika Syarikat pengalaman pedih ulu hati, refluks asid dan gejala-gejala lain penyakit refluks gastroesophageal (GERD)? Dan dengan diet makanan segera kami, nombor-nombor semakin meningkat. Tidak ada yang dapat melepaskan diri malady ini: orang dewasa, kanak-kanak, dan juga bayi yang terlibat dengan atau refluks asid pengalaman, pedih hulu hati, atau GERD. Itulah sebabnya ia adalah penting untuk mendapatkan diet untuk GERD dan belajar apa makanan yang anda boleh makan.

Apa yang menyebabkan Heartburn GERD?
Punca fizikal pedih ulu hati, refluks asid atau GERD adalah apabila sfinkter esophageal yang lebih rendah (a band di bahagian atas perut) melegakan, asid perut buih ke dalam esofagus dan benar-benar membakar itu, dengan itu nama pedih ulu hati

Pencetus Peristiwa
Perkara yang boleh daripada yang boleh mencetuskan ini aliran balik asid ke dalam esofagus termasuk makan makanan tertentu yang berehat sfinkter itu. Peningkatan kebimbangan atau tekanan dalam hidup anda, kurang bersenam dan diet makanan segera semua merupakan penyumbang utama kepada kehidupan yang hidup dengan GERD. Semua peristiwa-peristiwa ini mempunyai kesan dalam badan-badan meningkatkan pengeluaran asid, siaran sfinkter yang lebih rendah, dan aliran balik asid ke dalam keputusan esofagus.

Meningkat Asid Bolehkah Punca Masalah Lain-lain
Penemuan terkini menunjukkan bahawa keadaan berasid dalam badan mewujudkan persekitaran yang sesuai untuk penanaman virus, bakteria tertentu, dan kanser. Terdapat juga penemuan yang memberitahu kita bahawa peningkatan dalam pengeluaran asid dalam badan boleh juga berkaitan dengan isu-isu pernafasan penghadaman (seperti asma), masalah buah pinggang dan gangguan jantung yang berkaitan juga.

Apa Adakah Gejala Asid Reflux?
Membakar di dada, batuk yang ketat yang kecil, sembelit, dan / atau cirit-birit, Sindrom Usus Mudah Rengsa (IBS), fibromyalgia (sakit otot), kesukaran untuk menelan, meningkat sakit kepala, muntah-muntah, dan insomnia, meningkat kembung perut dan sendawa dan masam rasa di dalam mulut semua tanda-tanda bahawa sistem anda telah menjadi berasid dan asid telah menyerang esofagus.

Terdapat Adakah Natural Solutions
Mengapa anda mahu mengambil ubat yang ditetapkan oleh doktor, biasanya dipanggil perencat proton-pam, yang benar-benar hanya bertujuan untuk mengambil tidak lebih daripada dua minggu DAN serius boleh meningkatkan pengeluaran asid dalam badan?

Doktor secara rutin suka untuk membuang pil pada gejala fizikal; mereka jarang menangani isu atau pendekatan penyembuhan dari sudut "keseluruhan" atau holistik pandangan. Jika anda mendapati doktor yang melakukan, tetap dengan dia atau dia.

Tradisional sistem perubatan barat direka untuk membuat anda sakit, tidak membuat anda lebih baik. Ini adalah satu-satunya cara doktor dibayar: apabila anda sakit. Dan ia adalah satu-satunya cara syarikat-syarikat farmaseutikal yang besar boleh terus membuat wang besar. Mereka pam keluar ubat-ubatan yang 1) Jangan mengubati masalah ini dan 2) Membawa kepada komplikasi yang serius yang perlu ditangani dengan LAGI pil yang dua kali lebih buruk atau lebih buruk.

Sebaliknya, amalan perubatan timur tradisional yang direka untuk menjaga anda daripada mendapat sakit, dan ini boleh membawa kepada beberapa keputusan yang cukup menakjubkan. Pergi ke akupuntur jika ingin mencapai keputusan yang bebas kesakitan serta-merta. Anda akan terkejut. Tetapi pergi akupunktur mengamalkan yang disahkan dengan beberapa masa di bawah tali pinggang.

Apa Foods Adakah Anda Menggabungkan?
Makanan menggabungkan juga merupakan sebab untuk pengeluaran asid. Kebanyakan orang tidak menyedari hakikat bahawa makanan jatuh ke dalam salah satu daripada dua kategori (dan kadang-kadang di antara) asid-alkali menyebabkan atau penyebab.

Anda boleh makan asid yang menyebabkan makanan secara sederhana jika sistem anda berada dalam keseimbangan. Jika tidak, berhati-hati. Dan apabila anda menggabungkan makanan tertentu, anda boleh berakhir dengan sakit perut yang akan menghantar anda lolongan.

Makan makanan yang lebih kecil Lebih Sering
Dan cuba dan tidak menggabungkan makanan. Makanan yang berasaskan alkali adalah seperti berikut:

Sayur-sayuran: Asparagus, Artichokes, Kubis, Salad, Bawang, Kembang kol, lobak, Sweden, anak-anak domba Salad, Peas, courgette, Merah Kubis, Sayur, selada air, Bayam, Lobak, Chives, Carrot, Kacang Hijau, ubi bit, Bawang Putih, saderi, Rumput (jerami, gandum dan barli), Timun, Brokoli, Kale, dan Brussels Pucuk.

Seeds: Badam, Labu, Bunga Matahari, Sesame, Flax, Buckwheat Groats, Spelt, lentil, jintan putih, atau Mana-mana benih tumbuh.

Minuman Minuman Hijau, jus sayur-sayuran segar, air dengan keseimbangan pH 7.0 atau yang lebih besar, air Lemon (air tulen + lemon segar atau limau), teh herba, sayur-sayuran sup, Susu Soya bukan manis atau Almond Milk.

Bijian Seluruh Sebarang roti mengandungi bijirin gandum akan sangat lebih baik bagimu daripada roti putih tadi.

Lemak & Minyak: flaks, hem, Alpukat, Olive Evening Primrose, Borage, Minyak Kelapa, dan Campuran minyak lain (seperti Choice Udo ini).

Diet untuk GERD akan terdiri daripada makanan terutamanya alkali sehingga anda mendapat pengeluaran asid anda dalam kawalan.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar